jordgubbar och grädde

2010-03-09 | 20:29:52 | Allmänt


... gud vad jag LÄNGTAR TILL SOMMAREN OCH ALLA GODA JORDGUBBAR MED GRÄDDE.
(var dom TVUGNA och ha just det på tvn?)


Lasagnen vart sinnes god som vanligt och som förväntat, borde gått hotell & restaurang på gymnasiet jag älskar ju att laga mat och vara i köket. (Då kanske jag inte hade hoppat av skolan heller!) Fick ett enormt sug efter salt lakrits som tur är så hade jag en påse med Haribos salta lakritsnappar, dom är helt fantastiska.




Dagens middag.




Just nu kollar jag på Dating in the dark, lite underhållande. Sedan kommer DHW och Cougar Town, dock kommer jag nog att kolla på House på fyran när DHW är, har nämligen missat fruktansvärt mycket så ska ta igen det när jag har tråkigt nästa gång (kolla, kolla, kolla på DHW tills jag spyr på det (; ).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback