Gonna miss it fo SHoooo.

2010-03-19 | 22:22:20 | Allmänt



Hopp nu har jag kikat på det sista avsnittet av Glamourama och det känns nu... tomt. Jag hoppas innerligt på att det kommer en till säsong, men det är väl så det ser ut just nu? mot rätt håll? EEEH. Och kan inte låta bli att störtgilla Michaela + Cimon, vilket par! :]




Nu ska jag och älsk kolla på Deja Vu har glömt av hela filmen kommer inte ihåg ett skit utav den och älsk hade aldrig sett den (jag har Denzel dille denna veckan!) så vi bestämde att vi ska kika på den ikväll. Har ju köpt massa gott tills ikväll och redan ätit mig mätt så mer sånt blir det garanterat inte, HAHAHA. Finns massvis kvar tills imorgon med. Den som spar hon har?









Kommentarer
Anna säger:

Hoppas du hittar dej något nytt att se :)

2010-03-20 | 01:25:03
Bloggadress: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback