film tips

2010-03-24 | 21:11:25 | Allmänt


Jag bara måste tipsa er om att se My sister´s keeper (allt för min syster) om ni inte har sett den än. Jag såg den sent igår kväll och jag bölade mig igenom hela filmen.







En helt fantastisk film som jag varmt rekomenderar!



Familj för mig betyder allt, mina föräldrar och mina syskon är dom mest fantastiska personerna på hela jorden och skulle inte klara mig utan dom. Jag blir alltid extra sentimental när jag ser/sett sådanna filmer då man förlorar en familje medlem och jag hade kunnat ringa och väckt dom allihopa mitt i natten för att bara berätta hur mycket dom betyder och hur oändligt jag älskar dom. (Måste även tillägga att det händer att jag ringer och storbölar när jag drömt något hemskt eller sett någon film som my sister´s keeper. Jag är helt klart den som är den i våran familj.)







Kommentarer
Rita ♥ säger:

Åh, vill verkligen se den filmen! :D Går den att hyra eller har du köpt den?



Gulligt det du skrev om din egna familj, ens familj betyder faktiskt väldigt mycket ^^



Fin blogg du har :)

2010-03-25 | 08:26:54
Bloggadress: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback