BOKTIPS!

2010-03-16 | 18:59:26 | Allmänt



Undertiden potatisen kokar tänkte jag visa vad jag fick hem ifrån Nelly.com idag och vilka böcker jag köpte.





Dessa underbaringar låg i påsen, beställde dom för ett tagsedan men glömt att hämta ut dom eftersom dom kom till Stenungsund. I love them, blir sisådär 1.87 med dom på HAHAHA :]




Sedan köpte jag fyra böcker på Bokia, Carin Gerhardsen och Hammarbyserien är något jag verkligen måste rekommendera er till att läsa. Den tredje boken har precis kommit ut, men jag vill ha pocket så jag väntar med att köpa den tills pocket har kommit ut. Faaast, vet inte om jag kan hålla mig sålänge?

Första boken; Pepparkakshuset.
Andra boken; Mamma, pappa, barn.
Tredje boken; Vyssan lull.






Kommentarer
LI säger:

Djävulskt läckra pjucks keel! Precis i min smak faktiskt

2010-03-16 | 20:03:45
Bloggadress: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback