Blue Mountain State

2010-03-20 | 20:18:23 | Allmänt



Hjärtat sitter och spelar medans jag själv ska inta liggläge och börja kolla på en serie som heter Blue Mountain State och på det sättet ska jag spendera min kväll.. serierace! Har dock en känsla av att jag kommer däcka rätt tidigt idag. Sov uruselt inatt och vaknade stup i kvarten och tillslut kunde jag inte somna om så gick upp och kollade på tv tills 07.00 imorse, gick ner och la mig och somnade väl vid 7.30 tiden. Tar på en att inte sova ordentligt kan jag lova. Ett varmt bad och en ansiktsmask innan jag lägger mig i sängen hade inte varit fel, om det är det jag ska satsa på nu innan kanske?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback