Arbetsförmedlingens jobbcoacher

2010-03-31 | 15:29:18 | Allmänt



Precis kommit hem från ett besök på AF och sedan på gymmet, var smart nog och tog med mig gymväskan. Idag var mitt första möte med en jobbcoach som sagt och det gick väl bra, vi ska finslipa mitt CV lite osv. får väl se om det är något att ha eller inte, men han vart iaf trevlig och bemötande. Regnat har det ju gjort, tur att jag inte glömde paraplet... Det var ett litet uppehåll när jag gick hem ifrån bussen men nu öööööööser det ner igen.

Ska diska och sedan ska jag lägga mig i soffan och läsa en stund och varva ner har så himla mycket i huvudet efter att ha varit på AF. Ska åka till stallet vid 18 tiden, fårse om det blir en snabb ridtur eller om jag bara gosar lite med honom för att sedan ge dom kvällsmat och åka hem. Beror lite på regnet...



vart inte sånt här soligt väder idag så att siA.










Kommentarer
Jimidun säger:

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-01-04 | 19:40:32
Bloggadress: http://jimidun.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback