väninnan

2010-07-10 | 19:39:12 | Allmänt


Har precis avnjutit en superduper god köttfärsås med makaroner. Hade inte cremefraich så kunde inte göra min vanliga så jag tog och körde en lasagneköttfärsås(så som jag gör till lasagne DAH.) och lite matlagningsgrädde i det och fasen vad gott det var just idag, verkligen inte fel. Har även bakat en kladdkaka som jag ska låta svalna lite för att sedan gotta till lite extra. Såg ett recept på blogg.se´s startsida hos Malin som lät så fruktansvärt jävla gott så jag gjorde en kladdkaka och tänker slänga på ett vitt chokladtäcke på det och sedan jordgubbar, tror det blir lika smarrigt. Sådär smarrigt så det nästan knullar en i munnen, woho.

Jag hittade två böcker i min hylla som jag inte läst ännu så idag började jag på den första, Väninnan. Den andra heter storlek 37 och är oxå utav Denise Rudberg.






Kommentarer
Cas säger:

Den boken är bra! Denise rydbergs böcker är grymma:)

2010-07-13 | 16:21:39
Bloggadress: http://cassieandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback