100603

2010-07-03 | 12:23:03 | Allmänt


Väldigt dåligt med update igår men låg ute i solen i några timmar och sedan åkte jag och Rikard till backaplan och besökte systemet och där plockade Louise upp oss och sedan bar det av hemmåt och blev bestämt att jag skulle följa med ut så därav den dåliga updaten. Vi var hemma rätt tidigt ändå, vid 3 redan och det var väl rätt bra gjort för idag är jag pigg som en lärka, Rikard och Louise är som sagt fortfarande kvar, nu på dagen blir det inte så mycket gjort antar jag. Vi ska åka iväg till hästen jag och L + besöka bolaget + handla. Men efter det så ska vi inta soffläge och kolla på Twilight och New Moon. Vi låter våra pojkar stanna hemma så löser vi idag (så dom får stå för grillningen hehe). Hade ni någor roligt för er igår sötnosar?

Vi började som sagt kvällen här jag och L, sedan mötte vi upp två utav hennes vänner för lite käk och dricka på Chez Amis där stannade vi i ca. 3h. efter det vart det Valand och lite sådära.














Kommentarer
Marielle säger:

snygg blogg!

2010-07-03 | 16:49:36
Bloggadress: http://supernovaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback