100726

2010-07-26 | 12:52:40 | Allmänt


Halloj!

Jag har städat här hemma nu på förmiddagen, blev nämligen aldrig gjort igår. Är rätt hungrig så tänkte göra något att kasta i magen innan jag hungrar ihjäl. Nu ska jag ta och njuta lite av solen som är framme dock är det inte speciellt varmt utan bara 19grader - har sommaren redan lämnat oss? Till käket ska jag ta och svara på ett mail från en väldigt lovande tjej som medryttare, hoppas hon har tid att komma i veckan och provrida. Efteråt ska jag ta min bok och sätta mig ute en stund, imorgon vid denna tiden så pyser jag till stallet för hovslagaren ska komma imorgon. Sedan har jag lite planer för onsdag/torsdag men dom delar jag med mig utav senare.. :]    NU NÅGOT ATT KÄKA, hörs!










Kommentarer
Aye¨ säger:

Hejhej fin blogg :) Ska du göra något speciellt idag?

Kram//Ayeland.devote.se

2010-07-26 | 13:30:30
Bloggadress: http://Ayeland.devote.se
Liz säger:

Usch ja, värmen sviker :(.... min strand-dag gick just åt helvete...inte okej! Vi får hoppas solen tittar fram snart!:D

2010-07-26 | 14:15:46
Bloggadress: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback