stekhett var det ja.

2010-07-10 | 16:51:28 | Allmänt


att det är riktigt stekhett idag är ingen lögn, jävlar vad jag svettades när jag låg ute i solen. Gick precis in och tog en iskall snabbdusch och sitter nu här för att göra en liten update. Hjärtat skulle till systemet förut och jag undrade om vi inte kunde cykla bort tillsammans och det gick han med på så vi cyklade bort (tar ca, 10-15min bort till backaplan) i värmen, passade på att springa in på H&M för att köpa lite strumpor till hjärtat och ett till linne/klänning till mig som jag köpte för ett tagsen för 99;- köpte ett hel grått idag. Var bara dom som fanns kvar så hade inte så mycket att välja mellan (förutom det jag redan hade.) efter H&M så sprang vi in på Sportson och sa hej till Rikard som jobbar, han kommer hit sedan igen och kollar fotbollen. Efter en snabbis där så stack vi till systemet och sedan hemmåt, kastade av oss kläderna och la oss på gräsmattan i ca. 1,5h och svettades bort.





lösa korsordet i veckorevyn är givet.



vårat körsbärsträd börjar komma igång nu, yumyum.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback