solskydd

2010-07-16 | 14:30:54 | Allmänt


Nu ska jag hoppa i lite kläder och sedan sticka bort till backaplan. Legat ute på gräsmattan och läst en stund, dock brännde jag mig i ansiktet häromdagen när vi var vid havet så jag har legat på mage och undvikit att få solen rakt i fejan, vi har inget solskydd hemma så det måste köpas. Viktigt att skydda sig här hemma i Sverige med serrni! Jag funderar på om det kanske blir en sallad på Paprika när jag ändå är på backaplan, är riktigt hungrig har inte ätit sedan jag åt frukost. Och middag blir ju inte förens runt 6 tiden.

När jag kommer hem tror jag att det blir ett avsnitt utav 90210, Silver håller ju på att spåra ur totalt. Tycker serien är rätt okej men inget jag hurrar över sådär jättemycket direkt men.. det funkar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback