regnbågar

2010-07-22 | 22:28:26 | Allmänt


Hjärtat ska passa sina föräldrars katt nu tors-sön och jag trodde inte han skulle komma hem idag men han kom hem efter jobbet och åkte nyss. Kommer vara sjukt tomt i våran säng fårse hur det går med att somna, alltid svårare när man är ensam. Men men hundarna + Gucci har jag ju iaf som sällskap så helt ensam är jag ju inte direkt. Han kommer förhoppninsgivs hem en sväng imorgon med så det håller jag tummarna för. Det var en mega regnbåge förut men fick den inte fångat på kort ordentligt tyvärr, regnbågar fascinerar mig fo sho.






Kommentarer
JOAKIM FORSBERG säger:

Regnbågar är så sjukt fina :)

2010-07-22 | 22:29:58
Bloggadress: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback