magont.

2010-07-28 | 10:11:45 | Allmänt


Har sovit uruselt inatt och haft fruktansvärt ont i magen vilket resulterat i att jag inte kunde ligga på mage vilket jag alltid gör. Har pratat med syrran precis, hon var iväg och skulle sälja en sadel och hade glömt av priset helt och hållet så jag var snäll och kollade upp det för henne. Nä nu ska jag se om min mage vill ha frukost eller om den strejkar, lever en hel flock med vilddjur där i låter det som. ^^ Planerna för idag är fortfarande lite lösa så jag vet inte riktigt vad som händer än men jag kör ett inlägg sedan när jag vet förmodligen. Hörs senare!








Kommentarer
Gaymasen säger:

Och det är skönt att vara arbetslös... Ett tag! ^^

2010-07-28 | 11:48:37
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback