kvällsgotteri

2010-07-10 | 22:04:19 | Allmänt


Istället för att göra ett chokladtäcke så gjorde jag en sås, hade inte ohrken att vänta tills det hade stelnat. Smetade över lite så jordgubbarna skulle fastna lite bara. Jag glömde ta kort på tallriken såklart, haha var för ivrig typ. Blev iaf riktigt gott, jag brukar ju köra vitchoklad i mina kladdkakor genom att "smula" ner i smeten så det ligger goá små bitar i sedan. NamNam. Både hjärtat och Rikard tycke det var supergott, hjärtat har ju fått smaka min kladdkaka xantal gånger innan men inte R. Och såsen gillade dom skarpt och det var ju första gången jag gjorde en sådan så lyckades gjorde jag ju. Tur det (inte för att det är speciellt svårt men iaf hahaha.). Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen och sedan ska jag kolla på clash of the titans eller ngt liknande.
 








Kommentarer
Sabine säger:

gott :D

2010-07-10 | 22:58:40
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/
a.l. säger:

mmm ser gott ut =)

2010-07-11 | 10:03:17
Bloggadress: http://avatarlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback