knäckebröd

2010-07-08 | 21:59:04 | Allmänt


Just nu äter jag ett knäckebröd, jag är ingen knäckebröds människa egentligen men idag vart det faktiskt riktigt gott. Havreknäckebröd med ost på får det nog bli mer utav i framtiden. Jag blev så uttråkad förut så jag tog och stack iväg till gymmet och jösses vad skönt det var att få svettas riktigt ordentligt. Sedan cyklar jag ju fram och tillbaka vilket är mycket bättre än att ta bussen, tar ca. 5-10min att cykla så inte långa biten men iaf. Det regnade som fan när jag cyklade dit förut jag var helt dyng blöt när jag kom fram "det är inte så att det regnar ute eller?" fick jag höra tre gånger.







Kommentarer
Malin säger:

Knäcke som är supergott jue!!!!

Ja visst e han söt med svansen när han simmar hi hi:-)

2010-07-08 | 22:17:32
Bloggadress: http://mucchie.blogg.se/
simone säger:

näe klart som fan det inte regnar, man svettas så ^^

2010-07-09 | 09:42:15
Bloggadress: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback