kladdkaka

2010-07-28 | 18:42:05 | Allmänt


Det blev en supersmarrig kladdkaka till fika idag + en cola. Ville haft en smoothie men dom som dom hade var förbereda och dom är jag inte speciellt förtjust i - nämligen inte alls lika goda då. Får göra mig en egen smoothie här hemme senare ikväll då sockersuget intar (känner på mig att det är en sån dag idag!). Kladdkaka... hur underbart är inte det? Jag är en riktigt sucker för kladdkaka och det är ju ingen hemlighet direkt. Blir nog att göra en kladdkaka i helgen med vitchoklad i för det var ett tagsedan.

Jag mötte aldrig upp pappa på liseberg utan åkte istället hem, jag håller nu på att tvätta för fulla muggar och tänkte ta och laga middag till mig själv för hjärtat är inte hemma. Funderar på om jag ska laga köttfärssås, ost och skinksås eller egna hamburgare? eller kanske tacos? men tacos är ju roligare att ha imorgon med sällskap än idag helt ensam.










Kommentarer
madde säger:

gud va gott! :)

2010-07-28 | 18:56:49
Bloggadress: http://madeleinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback