Johnny Cash

2010-07-09 | 21:08:30 | Allmänt


Har precis smällt i oss en massa tacos här hemma så nu är vi mätta och belåtna. Jag sitter här i vardagsrummet med datorn och tvn och pojkarna roar sig vid datorn (spelar), hur kan det vara roligt att sitta och titta på varandra sådära? Ska snart mysa ner mig framför en film och lite choklad + loka citron. Jag vet inte riktigt vilken film ännu sitter nämligen och funderar på det, är sugen på någon lätt film tror jag.. tyP en romantisk komedi eller något liknande. Medans jag tänker så ska jag kolla på Walk the line som precis började på tv3. Den är inte helt dum faktiskt.

Har ni något tips på en bra film kanske?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback