chipsochdipp?

2010-07-24 | 15:50:18 | Allmänt


Nu har jag bölat så mycket att jag har fått huvudvärk, jag är en sån känslogeek och grinar väldigt ofta till serier/filmer och the last song fick mig att lipa sönder och samman. Vill inte berätta varför för er som inte sett den, hade ju varit elakt eller hur? Jag grinade till transformers 2 på bio, EH!! T R A N S F O R M E R S. (Blev ruskigt sugen på att kolla på den nu bara för det, bra skit!). Jag är monsterhungrig och är såååå sugen på en fet jävla pizza, hade varit underbart gott idag eller lite chips och dipp hade inte varit fel heller men frågan är om jag ohrkar cykla bort, inte för att det är långt utan för att jag inte ohrkar ta på mig kläder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback