100716

2010-07-16 | 12:11:53 | Allmänt


Gårkvällen spenderades i soffan efter att jag lagat lasagne och sedan avnjutit den. Jag kollade på flera avsnitt utav 90210 och sedan hade jag tydligen somnat, hjärtat väckte mig och sa att det var läge att vi går och lägger oss. Jag var tyP helt död och ville bara lägga mig och kräla mig ner till sovrummet, borstade tänderna och la mig i sängen. Efter ca. 5 min så vart jag inte trött längre utan superpigg (och magont) vilket resulterade i att jag inte kunde somna, försökte fram till kl. 02 och då tände jag läslampan och läste lite (till klockan 05 imorse!) somnade, vaknade till av hjärtat när han gick upp, somnade igen och vaknade vid halv 11 tiden. Jag är inte direkt pigg idag och har fortfarande ont i magen, fick ett sms av hjärtat där han undrade om jag kunde sticka iväg till systemet för någon timme sedan så dit har jag lovat att ta mig nu oxå.

Jag ska sätta mig ute och läsa en stund och sedan så sticker jag väl till backaplan. Kvällen kommer bli lugn för min del då jag vill vara pigg och fräsch imorgon då vi har planer på dagen. Ska försöka blogga lite idag eftersom det var så dåligt igår. Vad har ni för er en fredag som denna?  Blir det lungt ikväll eller kanske utgång?




Kommentarer
Mollymus - bloggar från Uppsala säger:

Hej! Var med och tävla om att bli intervjuad på min blogg! Du behöver bara skriva att du är med samt mail så att jag kan kontakta dig! :D

Vinnare dras slumpmässigt ikväll.

Kramar från Molly

2010-07-16 | 13:42:10
Bloggadress: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback