Paradise Hotel

2010-01-04 | 20:47:02 | Allmänt



Mitt huvud är fullt med tankar och planering med bagage. Hjärtat har knappt något att ta med sig hans väska kommer nästan vara tom, hur kommer det sig att vi tjejer nästan alltid har 10ggr så mycket? Ivartfall.. Fruktansvärt mycket laddare som ska med iår. Mobil laddare, Nikon laddare, Olympus laddare, minneskortsadapter, extra minneskort till systemkamran, laddare till Creativen typ.

Har kommit rätt bra igång med packningen fått ner iaf hälften i resväskan tror jag. Handbagaget har jag med börjat lägga ner saker såsom böcker, alvedon, plåster, reseförpacknings tandkräm, lotion, ansiktscreme, våra pass + biljett, mina nya ballerinaskor, yatzy, kortlek och en tjocktröja till flyget. min mp3 ligger på laddning och likaså mini laptopen som med ska ner där i.


vid 22 så ska jag kolla Paradise Hotel, bara måste.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback