Nicebajs.

2010-01-02 | 20:09:41 | Allmänt



Fick ett epanfall och tog tag i att städa lite på nederväningen, plockade, dammade, dammsög och städade toaletten + sätte på en tvätt och älsk diskade. Plockade undan lite smått här uppe med men dammsugningen får väntas med tills imorgon eller på måndag. Vi åker ju på tisdag så skönt att ha det rent och fint när man kommer hem igen slitna och trötta som få, så det inte är det första man behöver tänka på ivartfall, det är ju trotsallt min födelsedag när vi kommer hem med.

Min resväska står fortfarande hos morfar, måste måste måste be pappa hämta den åt mig imorgon innan han kommer hit in till stan. NÄH, JAG ÄR RASTLÖS! Ska nog ta och gå bort till turren snart, och sen ska jag även greja med naglarna det svart/silvriga börjar nämligen ge med sig, tror det blir ett rosa lack idag. NAJS!


 


väldigt sliten och bakfull Keela ute på snorklingtur i Thailand 08.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback