Drop dead diva

2010-01-04 | 23:59:35 | Allmänt



Jag har missa serien "Drop dead diva" innan, såg det på tvn härom dagen och förstod att jag skulle nog gilla den serien så tänkte lägga över egrann avsnitt på creativen och ha på flyget, tyP.




min mage är btw hel vild ikväll, den gör alla möjliga konstiga ljud och lever rövare. Nästan som om jag hade en till person där inne men så är det icke. Nu är det kvällen och egentligen nattetid typ, vi har ett lååååååångt dygn framför oss imorgon spec för mig som har så svårt att sova på flygplan, det är istortsätt omöjligt. Kan nicka till ungefär, men aldrig riktigt somna. Funderar på om jag ska försöka hålla mig vaken så länge jag bara kan för att vara helt körd imorgon kväll eller om jag ska lägga mig?  

Älsk satte precis på en gammel bond film här ute i vardagsrummet, jag har inte fattat något tycke för dom gamla bond filmerna så jag är inte speciellt intresserad utav tvn. Kanske ska ta och kolla lite packning igen?^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback