kyla.

2010-12-26 | 21:26:55 | Allmänt


Det var -23 inatt, fattarni hur kallt det var? BRRR.


Det är så sjukt jävla halt ute, stackars hästar som har noll att säga till om i detta vädret. Har varit i stallet i flera timmar idag, fick med mig S på en ridtur hon har bara ridigt med mig ett par gånger för flera årsedan så det var första gången på väldigt länge för henne, hon red Rex och han är ju så snäll så det gick galant! Hade insläppet så ko hem för ett tagsedan. Vi käkade lite och sedan körde jag hem henne, nu ska jag strax hoppa in i duschen och sedan lägga mig i soffan och se på någon film. Har börjat hosta och det är ett BIG NONO, hatar hosta. Kan jag inte bara åka på en jävla förskyldning snart och ha det överstökat istället för att må halvdålgit tittsomtätt, så jävla tröttsamt.


Imorgon och på tisdag är hjärtat ledig, fårse om vi hittar på något speciellt eller inte. Vet inte när jag ska jobba nästa gång men vet förhoppningsvis det i veckan. Hur som hellst är det mysigt att ha honom brevid sig några extra timmar i sängen. ♥







Kommentarer
Johanna säger:

vilka sötnosar :-)

2010-12-27 | 07:22:05
Bloggadress: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback