julbak

2010-12-19 | 12:14:58 | Allmänt


Det har varit ett par dagar med massor att göra och har inte suttit vid datorn. Igår så åkte vi till Orust jag och hjärtat för att hälsa på hans föräldrar och jag tog även en sväng och julbakade med syrran, det tar ca. 20min emellan nu när dom har flyttat (mina svärföräldrar har flyttat ifrån Kärra till Stala och min syster ifrån Uddevalla till Kastet(svanesund tyP)). Julafton kommer firas hos båda sidor iår, vi åker och sover hos mina svärföräldrar på torsdag och har hela morgonen och förmiddagen där innan vi sticker till min släkt som iår kommer hålla till hos syrran. Tror det kommer bli en riktigt bra jul med oändligt med kärlek! :)

Jag var vrålhungrig när jag kom till syrran så fick lite thairester, namnomnam.



Vi bakade knäck, rockyroad och wienernougat igår. Skulle även ha bakat lussekatter men jag glömde saffran i affären!!!! Så jävla klantigt, så jag ska baka det i veckan så vi har det på julafton.








Kommentarer
Kev säger:

OOOHHHH, KNÄÄÄÄÄCK!... Va mysigt ni har.. :)

2010-12-19 | 21:36:09
Bloggadress: http://austinpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback