huvudvärk och ur balans.

2010-12-30 | 22:43:03 | Allmänt



Kom precis hem tyP, har jobbat lite nu ikväll. Gott härligt med OB på storhelgerna och det gillar vi, eller hur? Det är ju dagen innan storhelg men samma OB täcker idag och det är fett nice. Jag har sjukt ont i mitt huvud så jag ska ta två värktabletter och gå och lägga mig. Det kan hända att dom ringer och behöver mig imorgon på dagen nämligen så likabra att ta sin sömn nu. Att det är nyårsafton redan imorgon.... kan inte riktigt förstå hur fort detta året har gått, för det har verkligen flugit förbi.

Var inne på apoteket och skulle köpa nytt försvarets hudsalva, dom hade den inte utan något likadant så det fick bli den. Precis likadant tyP, men det är ju någon känsla över försvarets.. hehu.






Kommentarer
Aline säger:

2010-12-31 | 01:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback