godnatt för mig, godmorgon för er.

2010-12-30 | 07:18:18 | Allmänt


Har precis kommit hem ungefär, köpte med min lite bröd ifrån bageriet påvägen hem och lite nyponsoppa som jag blev väldigt sugen på bara sådär. Har jobbat i 16,5 timmar och jag är redigt trött nu kan jag säga, först av allt ska jag duscha och sedan ta en macka och direkt hoppa i säng, ställer klockan på 12.30 fårse om jag lyckas sova tills dess eller vaknar tidigare. Ivartfall så ska jag till stallet när jag vaknat, hoppas på soligt väder så jag får mig en skön ridtur utan att behöva frysa arslet av mig idag.


Längtar efter mitt hjärta, har inte sett honom på ett dygn nu. Han slutar tidigare idag, bra va?  hihu. ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback