brådis och stress kan ni tänka er...

2010-12-22 | 18:17:41 | Allmänt


Jag kan glatt meddela att jag har fått både körkort och jobb, allt löste sig dirr jag fick körkortet och det är så skönt. Idag har jag jobbat första dagen, det är bara ett vikariat så jag vet inte hur mycket tider jag kommer få nu i början men ju mer jag kommer in i det ju mer kommer det bli.

Efter jobbet så stack jag in till stan tillsammans med min älskade pappa och köpte den sista julklappen för min del, dock så är svärföräldrarnas kvar men dom fixas imorgon. Imorgon kommer vara en fullknökad dag igen. Mitt pass är ju som sagt sönder (läs här)  så imorgon ska jag till stenungsund för att hämta ut mitt körkort som kommit och sedan till polisen och skaffa nytt pass, ska även hinna luncha med pappa och frisören ska jag befinna mig hos kl 12. Innan allt detta ska jag till stallet med, ska hinna rida oxå så ja jag kommer gå upp tidigt, tidigt imorgon för att hinna med allt det + att jag ska hämta hjärtat på jobbet vid 3 och därefter åka in till stan och fixa dom sista klapparna och sedan hem och hämta allt och bege oss emot stenungsund IGEN för middag med pappa och därefter åker vi till Stala (orust) och sover hos mina svärföräldrar. PJU, ja ni kanske förstår att jag är måttligt stressad?




... glömmde jag nämna att jag ska sticka till stallet nu? JOrå det ska jag, SÅ VI HÖRS SENARE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback