101228

2010-12-28 | 13:24:48 | Allmänt


Har nyss ätit lite vääääl sen frukost nr2 för dagen tillsammans med hjärtat, har varit iväg på morgonen och skrivit avtal med det nya jobbet osv. köpte med mig frallor ifrån bageriet och åkte hem och åt en brakfrukost med hjärtat. Nu sitter jag här framför datorn och gör ingenting, ska plocka undan lite och sätta på en tvätt och därefter ska jag sticka till stallet innan jag ska iväg på lite jobb.

Jag nämnde ju att jag fick en GPS i julklapp av hjärtat, den har hjälpt mig en jävla massa redan och kan säga att det behövs i mitt nya jobb emellanåt. Ska iväg till en adress jag inte har någon aning om, ska vara där 16.30, då är GPSen en helt fantastisk bästavän. ^^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback