visdomstandshelvetesrövhålsarsle

2010-08-06 | 15:18:39 | Allmänt


Jag har SÅÅ ont, enligt internet ska jag gå på akuttid direkt för att behandla infektionen iochmed att det gör såpass ont i halsmandeln. Ringde sjukvårdsupplysningen och frågade och hon skällde nästan på mig att jag inte ringt tandläkaren tidigare (har haft ont sedan början av veckan och halsmandeln började jag få ont i i förrgår.). Var på en akuttid tidigare iår för samma grej, infektion/inflammation i vid visdomstanden (den högra nere, denna gången är det den vänstra nere. Aldrig haft problem med dom i överkäken.). Min tandläkare envisas med att vi inte ska ta bort dom, men jag får såhär flera gånger per år och haft problem med dom sedan jag var 17 förstå hur trött jag är på det? Det gör så j-vla ont, när vi var i Thailand 08 så fick jag problem där nere, som tur är så finns det ju starka tabletter som hjälper dirr. Inte att man kan gå och få sånt här hemma på apoteket utan något recept. Buhu, har så j-vla ont.






Kommentarer
josefin säger:

hej! jag är med i en outfit tävling och skulle behöva din röst. Gå gärna in i min blogg och kolla på mitt senaste inlägg för där beskriver jag hur du ska göra! Tack så mycket! kramar :)

2010-08-06 | 15:25:07
Bloggadress: http://jensenjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback