filmtime?

2010-08-25 | 21:28:49 | Allmänt


Hopp så var ännu en dag slut och jag väntar på ett besked jag skulle fått förra veckan... Om dom inte hör av sig imorgon så tänker jag ringa dom och fråga vad det är som händer. Jag är riktigt trött så jag ska hoppa in i duschen och sedan ska jag lägga mig i sängen och antingen läsa lite eller sätta på Eclipse. Hjärtat och R sitter och kikar på fotbollen så jag småkikar lite jag med men är som sagt riktigt trött. Imorgon tänkte jag göra som idag, inte gå upp senare än 10 och få gjort dagen. Det blir stallet och sedan ska jag ta tag i gymmet imorgon igen, har faktiskt längtat efter det. Ska bli kul att komma igång igen och jag hoppas att mina benhinnor lägger av att jävlas med mig.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback