tisdag tyP?

2010-08-24 | 14:00:10 | Allmänt


Sorry det blev ingen bloggning igår när jag kom hem. Bussen var sen IGEN så jag var inte hemma förens 22.20 ungefär, jag var helt pisseblöt, kall och hoppade direkt in i en stekhet dusch för att få upp värmen lite. Gick och la mig direkt efter ungefär, somnade som en liten bebis och sov som en sten hela natten, vaknade inte ens när hjärtat gick upp imorse. Just nu gör jag ingenting, ska sätta igång med städningen tänkte jag och även skriva en handlingslista är nödvändigt.

Bjuder på ett par bilder ifrån dagarna som varit.

När jag åkte til std så hoppade jag av vid torget och tog och käkade på Harrys, K jobbade och det är bara att ta varje tillfälle man får att träffa honom innan han åker..





Jag träffade syrran en sväng medans hon klippte sig innan jag skulle till tandläkaren igår, hon behövde en ny frisör och jag tipsade givetvis om salongen där jag klipper mig. Hon blev toknöjd!



När jag väl kom hem och gick av bussen så kom det en hund framspringandes och inte en människa någonstans.. insåg att han hade väl rymt så jag började gå runt och knacka dörr och fråga folk om dom kände ígen honom men icke. Gick några rundor och sa "gå hem!" men icke.. efter 40 min gav jag upp och tog med honom hem och ringde polisen. Även kiosken, pizzerian och videobutiken här. Efter ca. 2h ringer det en som saknar sin vovve.



Och igår blev det en väldigt blöt ridtur, var dum och bara tog regnjackan. Himlen öppnade sig helt och hållet när jag ridigt i en kvart ungefär innan smp regnade det bara så trodde jag skulle klara mig med bara jackan men icke. Det mörknade rätt fort igår, vid 21 var jag tillbaka i stallet ungefär och då var det mörkt. Man behöver använda reflexer nu på kvällarna med andra ord. Behöver köpa lite nya benreflexer till Morando, dom gamla börjar bli slitna.







Kommentarer
Daniel säger:

huh så HOT han e!!!

2010-08-24 | 15:10:33
Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/
JUDITH G. säger:

åh påminner mig om att jag också måste klippa mig!

2010-08-24 | 17:33:48
Bloggadress: http://judithg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback