taking a bath

2010-08-04 | 23:25:56 | Allmänt


Jag har tagit ett långt, varmt och kanonskönt bad.. var riktigt längesedan jag badade senast tycker det är alldeles för varmt på sommaren men det var riktigt skönt nu ikväll. Nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen och kolla på Stomp The Yard och imorgon ska jag fortsätta kolla på Stomp The Yard 2 - Homecoming. Frågan är om den är bra? andra filmen brukar ju inte vara något att hurra över alla gånger, men finns undantag (typ, new moon, transformers 2 osv.). Vi hörs imorgon allihopa, hoppas ni sover så sött inatt!












Kommentarer
LISOU säger:

ser mysigt ut :)

2010-08-05 | 19:55:35
Bloggadress: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback