penicillin kur på semestern? - Nej tack.

2010-08-11 | 14:43:55 | Allmänt


Jag håller på att tvätta lite här hemma och fixar, tar fram pass, biljetter, lite kläder osv. Ringde och kollade med flygbussarna hur dom går och vad det kostar. 60kr/pers och dom avgår 2h innan avgångstid ifrån centralstationen. Dom har alltså inga fasta tidtabeller utan går efter flygens avgångar. Packa kan jag inte börja göra förens hjärtat kommer hem och tar ner väskorna ifrån vinden, dit vågar jag mig inte upp. (Det är en sån vind med en lucka som man drar ner och därefter drar man ner en stege.. ni vet?)  Ringde och kollade taxipriserna precis, minitaxi var givetvis billigast som väntat men att dom skulle vara 120;- billigare än taxi göteborg chockade mig ivartfall lite för det brukar skilja någon tjuga eller två vanligtvis. Får rådfråga med hjärtat när han slutat jobbet om hur han vill göra. :]

Det ösregnar ute så ska bli riktigt skönt med att sitta i solen med något kallt att dricka vid denna tiden imorgon! (Tandläkaren skrev ut penicillin till mig för inflammationen, tänker dock ta den kuren när jag kommer hem! Inte roligt att gå på penicillin på semestern direkt.)







Kommentarer
Oskar säger:

Hur är läget med dig? :D

2010-08-11 | 15:30:31
Bloggadress: http://ooskareedlund.blogg.se/
josefine säger:

sv: kul att läsa om vad du tycker om converse :D

2010-08-11 | 16:52:16
Bloggadress: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback