ost&skinksås

2010-08-03 | 18:39:40 | Allmänt


Vad har jag hållt på med idag då? Jo jag har storstädat huset, dammsugit, dammat, tvättat golv and so on. Sedan har jag tvättat lite och lagade middag för en liten stund sedan och nu tänker jag inte lyfta ett finger till idag. Vi kollade på det senaste avsnittet av Entourange till maten och jag har två avsnitt av Drop Dead Diva jag inte har kollat på så det tänkte jag sysselsätta mig med alldeles strax.

Ost&skinksås blev det till middag idag.







Kommentarer
Sofia säger:

Hejhej!

Ta jätte gärna en titt in i min lilla blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det eller så inte, ett klick så får du veta, hihi :D

kram!



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-03 | 19:04:54
Bloggadress: http://thestoryofsofia.blogg.se/
bayjulia säger:

ohh älskar pasta haha..



kram /bayjulia

2010-08-04 | 18:49:08
Bloggadress: http://magnific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback