Morando is the shit.

2010-08-25 | 15:24:51 | Allmänt


Nu är jag hemma igen och ska fortsätta med städningen, ska bara slänga i mig lite rester från igår först. Tagliatelle och köttfärssås namnam. Tog med mig en nektarin till stallet och åt men är hungrig nu och det blir inte middag förens vid 18-18.30 så ah.  Blir nog soppa idag faktiskt.



Vinterpälsen börjar komma fram nu.



Lerigt i detta vädret och det skvätter upp överallt. Gjorde rent sadel och träns idag och smörjde.. :)



Tog med några äpplen som trillat från trädet här hemma.







Kommentarer
Kajsa säger:

Hej!

Undrar bara om du skulle kunna göra mig en STOR tjänst och rösta på mig i en tävling? Klicka bara på länken och tryck på "rösta-knappen". Det tar bara 2 sekunder och jag skulle bli OERHÖRT glad!

Tack på förhand! :)

http://gogreen.se/picknicksm/entry/196

2010-08-25 | 16:42:32
Liz säger:

Åhh vad söt!

2010-08-25 | 20:36:13
Bloggadress: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback