igår kväll..

2010-08-08 | 20:06:02 | Allmänt


.. satt vi bara på en pub och drack och tjötade och skrattade i flera timmar. Jag hade tydligen knappt några bilder på kamran, hade för mig jag tog lite kort men verkar som om jag minns helt fel. Men jag bjuder på dom tre jag har ivartfall, snällt va? Det är ju bättre än ingenting så att siA.


R var med han oxå, han var inte sugen på att vara med på bild dock.



Jag är en sucker för vaniljvodka, bananlikör, sambuca och mjölk/grädde. Det bestod min egenkomponerade drink när jag gick bartenderskolan i Magaluf 2008. :] Den kan jag dricka oändligt av utan några problem ^^



När man beställer en Hoegaarden kommer den inte i måttligt stora glas, (är bara 50cl men glaset är enormt, jag kunde inte hålla det med en hand utan behövde använda båda två!) Gick inte riktigt att fånga på bild, men ah.








Kommentarer
Linnea säger:

Det är dags att marknadsföra småbloggarna! :) Läser du några? Vill du tipsa din egen? Läs mer på min blogg om hur du blir länkad! :)



Ha en fortsatt trevlig kväll



/Häng med på ett rafflande äventyr kring rosé, intriger och kärlek. Upplev sveriges enda partyblogg, tjejen som bor i partyorten nr 1.

www.linlicious.blogg.se

2010-08-08 | 20:51:24
Bloggadress: http://linlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback