färska ägg är ju aldrig fel?

2010-08-04 | 20:43:54 | Allmänt


Renée är på semester och jag har ett extra öga på deras hästar + betes hästen som är kvar och får inte glömma att jag ska ge deras hönor mat och plocka ägg. Färska ägg är ju aldrig fel tyP. bjuder på lite onödiga bilder ifrån idag för lite utfyllnad.

Dom har fixat påsar till hönorna så jag bara lägger in det och springer ur igen. Bra där!



Det var en tjej och provred Morando idag som jag nämt innan (söker en medryttare) och jag följde med en liten sväng och satte mig sedan och väntade på ett litet berg.



bettet hade lossnat ifrån tränset på ena sidan när dom kom tillbaka? ^^



Rooooompaaaaan.



Detta är en utav anledningarna till varför jag gick med en liten bit. Dom håller på att gräva ner något så har dom lagt stora metall?plattor över hålet... vilket är helt nytt och JÄTTELÄSKIGT för min kille.



plusikanten att hon gav honom lite godis givetvis. Hon kommer i helgen igen och rider, jag tycker om henne mycket och killen verkar tycka detsamma (kan bero på äpplet ;] ). Förhoppningsvis bestämmer vi hur det blir i helgen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback