en sväng till Ullared...

2010-08-30 | 21:38:15 | Allmänt


Sitter hemma i soffan och är helt slut, är så trött i kropp och själv så det finns inte. Har en fruktansvärt jobbig huvudvärk och jag vill bara försvinna lite precis just nu. Hjärtat kom precis hem eter att ha varit hos sina föräldrar några timmar efter jobbet. Jag själv kom hem vid 18.45 cirkus, har plockat och ställt in grejerna jag köpt på sin plats osv. var även och lämnade sakerna jag köpt för Morando i stallet så jag slapp åka med det på bussen imorgon.

Vart var jag idag då? Jo på Ullared faktiskt!



påvägen hem blev vi lite trötta så vi köpte oss en varsin glass för att snabbt få i oss lite(mycket) socker. Testade B&J´s pinnglass för första gången och nej den är inget för mig, alldeles för söt.



tre påsar fulla med skit, en påse körde jag direkt till stallet som sagt.



Tvättmedel, topz, pads, disktrasor, kavel, sockor, ett par skinnhandskar bla.



deo till hjärtat, shampoo till hjärtat, toalettrengöringsskit, duschcremé, sköljmedel, dörrhängkrok, doftgrejertilltoan, impregneringsspray, kalsonger till hjärtat and so on.



ett par nya ridskor fick det bli till mig och en varm tröja för att ha i stallet nu när det är höst!



tre par skärp till mig med bara för att.



köpte även ett par röda skinnhandskar, går inte riktigt att fånga dom på bild. Men dom är fina IRL.. :]



Jag tyckte att det blev lite mer än vad jag hade planerat i pengaväg. Allt gick på 2338;- och ja det är väl lätt att bli lite prisblind då kanske tänkte jag efter många tanker för mig själv. Men när jag kom hem tog jag en ordentlig koll på kvittot och javisst hade hon slått in regntäcket till Morando TVÅ gånger. + benreflexerna jag köpte TVÅ gånger. Var ett par till små prylar som hon slått in två gånger med, vilken amatör.






Kommentarer
Ville Niskanen säger:

Fan dit vill jag bara för att. Är det så mycket folk där som dom säger?

2010-08-31 | 16:07:11
Bloggadress: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback