1011 kalender

2010-08-24 | 20:28:53 | Allmänt


Nu har det lagats mat, ätits, kollat på entourage och varvat ner. Blir inget städande ikväll utan gör det imorgon istället ska istället tillbringa resten av kvällen framför tvn med lite tittande på Drop Dead Diva och True Blood som jag missade när jag var iväg på semester. Påtal om serier, SNART BÖRJAR GOSSIP GIRL, ONE TREE HILL, THE VAMPIRE DIARIES, FAMILY GUY M.M. !!! Som jag har längtat efter dessa kan ni tänka er.

Jag köpte en ny kalender igår, likadann som dom två tidigare jag haft men nu såklart 1011 och den är orange som bara den. Helt fantastisk färg, 0910 var svart och 0809 var rosa har jag för mig? Nåväl kanon kalender ivartfall. 129;- på bokia men dom finns överallt, tror ICA, COOP bla. säljer dessa med.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback