ZLAAATAN

2010-04-28 | 22:15:39 | Allmänt



Här hemma på midsommargatan så kollas det på fotboll och dricks öl, dock inte för min del. Utan älsk och Källman sitter i soffan och göttar sig medans en annan stått i köket i en evighet och slavat med mat tidigare. HEHE, men min paj blev lika god som alltid, även smarrig sallad till.




EH, nådigt charmig bild tyP.

Nu ska jag ta och inta sängen och kolla på serier, ouff vad jag ska kolla. Är riktig seriesugen, ska kolla OTH, GG och Vampire Diaries en liten fågel viskade i mitt öra att det finns lite lösgodis i min väska med. HÄR SKA DET MYSAS I MIN ENSAMHET. (Får försöka koppla bort allt skrikande uppifrån tyP.)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback