sunshine

2010-04-09 | 13:48:57 | Allmänt



Kom precis innanför dörren, har varit iväg till gymmet och skulle varit iväg till stallet efter men Renee undrade om jag inte kunde ta kvällen istället så jag åker dit ikväll, vädret är ju hur skönt som hellst så att ta en ridtur på kvällen gör mig ingenting. Funderar på att gå en promenad, dock blir det en lugn sådann men vad gör det?

Sitter just nu och mumsar i mig lite efter gymmet. En tallrik med yoghurt, kellogs K och lite All bran, ett glas äppeljuice och två dinkelbröds mackor med sallad och mango kalkon/kalvkorv.







Detta brödet är hur gott som hellst. Try it! :]









Kommentarer
emelie säger:

åh, såg gott ut!

2010-04-09 | 19:33:33
Bloggadress: http://matomspunnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback