körkort?

2010-04-08 | 20:45:30 | Allmänt



Det är ingen nyhet att jag är 20 år och utan körkort, kan inte skylla det på någon annan än mig själv. Körningen har jag utan tvekan men behöver läsa på lite teori, köpte ju en ny teoribok innan Thailand då min andra inte gällde längre. (Den var för gammal!) Ringde transportstyrelsen idag för att kolla med halkan osv. hur länge den gällde var orolig att det bara var två år men det var fem som tur är, dock berättade dom så snällt att mitt syntest hade "utgått" inte så himla konstigt eftersom jag gjorde det då jag var 16 och började övningsköra. Så måste till en optiker och fixa det så snart jag kan, ska sedan ta och ta tag i det jävla körkortet. NU ÄR DET DAX, HAR EN BIL SOM BARA STÅR OCH VÄNTAR PÅ MIG!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback