mardrömmar...

2010-04-06 | 14:41:25 | Allmänt




Jag har sovit uruselt i natt, har drömt mardrömmar hela natten och inte nådiga sådanna. Har rullat runt i sängen som en idiot tack vare det, första drömmen blev jag våldtagen och jag kunde inte vakna var helt skakig när jag vaknade och helt blöt av svett och så nära till gråt. Kryper in hos hjärtat mer än vad jag redan gjorde och blir genast mycket lugnare. Tog en evighet innan jag lyckades somna igen och då brann vårat hur upp och vi kunde inte komma ut, vaknar igen. Tog säkert två timmar innan jag somnade igen och då drömmer jag att mina hästar dör (minns inte hur) vaknade där efter och då var klockan 05.20. Hoppas innerligt att jag inte kommer ha en sådann natt igen för jag blir helt slut efter drömt så mycket mardrömmar.


Jag stack iväg till gymmet förut och det var riktigt skönt. Imorgon ska jag vara hos AF vid 11.00 funderar på om jag ska ta gymmet innan eller efter? Egentligen är det bästa att ta det innan, kanske man ska gå upp tillsammans med hjärtat imorgon? Gällande gymmet så vill jag nog börja gå på pass nu, känner ett sug efter pass med s-core och bodypump. Syrran var instruktör i BodyBalance ett tag, testade det dock bara 2 ggr dax att testa igen? eller power yoga någon som testat det?






Backaplans schema. Fullrulle!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback