ägg?

2010-04-19 | 13:41:27 | Allmänt



Hlet underbart att vädret håller i sig fortfarande, har varit ute på en promenad i vädret och ska strax ta och åka till hästarna och ge dom mat och rida. Igår så var det ju som sagt en tjej som kom för att provrida och hon var ivrig och sa ja direkt, så hon kommer på onsdag igen och sedan på söndag. Himla skönt, hon är lite ung men jag tror nog att det ska gå bra för hon är väldigt lugn och sansad och rätt så orädd. Får se hur det går framöver, om det inte funkar är det bara att leta vidare.

Jag är riktigt hungrig nu och ska nog ta och göra mig lite gröt, kanske koka ett ägg med. Dock har jag inten majo, vad är koktägg utan majo? EH, hederligt salt kanske inte är så dumt?







Kommentarer
Didrikrachel säger:

Great site keep up the good work

2011-10-28 | 08:45:02
Bloggadress: http://didrikrachel.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback