tigerbalsam

2010-04-07 | 16:10:11 | Allmänt


När jag var på gymmet idag och gick i högt tempo på bandet så kände jag hur mina ben började värka, gick i 15 minuter och 10 utav dom så hade jag riktigt, riktigt ont (äsch jag är klart snart var det ända jag tänkte). Eftersom jag inte kan det här med muskler osv. direkt bra så gick jag och pratade med en utav tjejerna som jobbar där och hon sa att jag med största sannorlighet har fått benhinneinflammation så hon smörje in mig med liniment och masserade mig lite. Supersöt tjej, dom är så himla trevliga på Sportlife och jag trivs verkligen super där.



Hon bannlyste mig ifrån bandet och ifrån alla tunga lyft med ben osv. att jag skulle ta det väldigt lungt och om något gjorde ont skulle jag genast lägga av. Smörja in med liniment innan träning och någon gång hemma.. Skönt att jag hade en liten burk med tigerbalsam hemma redan så jag slipper springa och köpa något sådant.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback