städning

2010-04-16 | 14:48:53 | Allmänt


Jag håller på att städa här hemma flr fulla muggar trots att det är sol ute, blev precis klar med dammsugningen. Vid 4 så ska jag åka iväg tillsammans med Renée till Naturnära och köpa kraft + vitaminer till Morando och sedan ska vi hämta en hösilagebal och sedan till hästarna och rida. Hörde att det skulle vara regnskurar idag men dom har jag än inte fått se ännu, hoppas att det sköna vädret håller i sig över helgen jag har lite planer som inkluderar solsken annars är det ingen bra plan. (Eller jo en bra plan är det men med regn så är det inte direkt det ultimata så att siA). Nu ska jag dammtorka alla fönsterbrädor och bänkar, sedan blir det en liten omelett, ombyte och sticka iväg. Hoppas ni har en kanon dag! :]









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback