sömnlös på midsommargatan

2010-04-13 | 01:30:16 | Allmänt


Jag är klarvaken fastän jag hade tänkt att sova rätt tidigt idag då jag vill få ut mycket utav morgondagen men icke sa nicke. Imorgon är det lite löst planerat att jag ska träffa Sazza för en fika, hoppas att det är sol. Även om det inte blir någon fika med S så kommer jag att åka in själv för att lämna lite CV och kika i affärer.

Kollade på film efter maten förut tillsammans med älsk och det blev den nya Wallander-Vålnaden och den var väl sådär måste jag medge, tycker dom har gått ner sig dom senaste filmerna. Jag nämnde ju att jag hade en dubbelnougat i skafferiet så den plockade jag fram + en snusklubba.





nu ska jga stänga ner datorn och försöka sova. Hoppas på fint väder imorgon, lovar update till morgonen!







Kommentarer
Nihn säger:

Det där ordet: Snusklubba... Jag lyckas alltid att läsa "SNUSKklubba" ;O Lite fel kanske. Eller?

2010-04-13 | 01:39:11
Bloggadress: http://homsegutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback