omänskligt trött

2010-04-14 | 08:46:44 | Allmänt


Jag är tvärtrött, helt jävla otroligt att man kan vara såhär trött. Solen skiner ute och det är bra för vaknar mer till liv utav den, sovit 3-4h ungefär och hade behövs minst det bubbla för att känna mig som människa idag. Ska ta och åka till Stenungsund strax därför jag inte kan sova mer, har dock en känsla av att jag kommer somna lite smått på bussen. Nu ska jag äta lite frukost och sedan ska jag ta och sticka, tror jag har bestämt vad jag ska göra med håret med ni får såklart se detta senare ikväll. Hoppas ni får en superfin dag :]








Kommentarer
ELIN. säger:

oh är också skit trött D: så drygt!

2010-04-14 | 17:20:19
Bloggadress: http://reedhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback