Livet har sina goda stuundeeer...

2010-04-27 | 12:27:57 | Allmänt



Sitter och väntar på att tiden ska gå, vid 15 ska jag vara på AF och träffa min jobbcoach. Efter AF tänkte jag sticka till gymmet, dock kommer det vara egrann folk men what evvaaaH. Sedan ska jag även till hästen och hinna med att rida så känns som om det kommer bli en minst lika lång kväll idag som igår, btw så ohrkade vi inte kolla klart på filmen igår utan vi gick och la oss efter någon halvtimma ungefär.  

Vaknade och åt en god frukost, ska ta och göra egen müsli någon dag dock, det är mycket godare + att man vet vad som är i 100%. Till frukost idag blev det 2dl fil, lite müsli, två solrosmackor m. philadelphiaost, kalkon och alfagroddar, och såklart ett glas äppeljuice.












Kommentarer
Eldardiana säger:

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-12-21 | 11:13:27
Bloggadress: http://eldardiana.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback