frukost

2010-04-07 | 10:03:09 | Allmänt



Ingenting kan nog förklara hur trött jag är idag, det är helt hysteriskt. Sovit dåligt inatt igen och varit som en klubbad säl dom sista timmarna av natten/tidiga morgonen. Hade ställt klockan på 7.30 och på 9.00 vaknade inte av alarmet första gången men vaknade av det vid 9.00 men lyckades somna om innan jag hann reagera på att jag skulle gå upp. Vaknade för ett par minuter sedan och hoppade upp ur sängen i racer fart och sköljde ansiktet med iskallt vatten.. BRRRRR! Ätar just nu lite gröt till frukost och ska strax fixa mig lite, ska iväg till AF på möte med min jobbcoach och det är vid 11.00 har ju bra tid på mig som tur är. (tar bussen så jag är där 10.54. höhö). Efter AF så tänker jag gå till gymmet, ska lägga väskan precis framför dörren så jag snubblar över den när jag ska gå tyP, så det inte finns en chans till att jag glömmer den.






nu ska jag äta min frukost i lugn och ro med tvn framför mig. Hihu..








Kommentarer
Adina säger:

hejj !

har frågestund , ställ gärna en eller flera frågor !

kram !

2010-04-07 | 10:23:51
Bloggadress: http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Gjermundamalie säger:

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-22 | 08:35:39
Bloggadress: http://gjermundamalie.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback